Siwy
Lider

Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: okolice Tarnowskich Gór Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:50, 25 Mar 2010 Temat postu: Regulamin Forum |
|
1. Forum jest ogólnodostępne. Każdy, kto założy konto na forum klanu Kind Skilling staje się jego użytkownikiem, ma prawo do wyrażania swojego zdania ale zobowiązuje się do przestrzegania poniższego regulaminu.
2. Forum jest miejscem rozmów oraz wymiany poglądów. Nie wolno na nim wyzywać, prowokować, obrażać innych osób oraz ich światopoglądu, przekonań i uczuć religijnych.
3. Na forum nie spamujemy! Forum to nie śmietnik. Posty nic nie wnoszące do tematu lub odbiegające od niego będą usuwane.
4. Aby zostać zbanowanym wystarczy zarobić 3 ostrzeżenia lub wyjątkowo narazić się innym użytkownikom.
5. Nie tolerujemy floodowania i podwójnych postów. Aby dopisać coś nowego do poprzedniej wiadomości należy użyć opcji edycji posta.
6. Zabronione jest umieszczanie na forum adresów do stron o zawierających treści erotycznej, umieszczanie zdjęć i obrazków o podobnej tematyce oraz propagowanie pornografii.
7. Zabronione są posty o piractwie. Użytkownik propagujący nielegalne sposoby nabywania gier lub oprogramowania może zostać ukarany ostrzeżeniem lub banem.
8. Na forum nie wolno używać słów powszechnie uznanych za wulgarne i obraźliwe.
9. Na forum zabroniona jest propaganda narkotykowa, nakłanianie do ich zażywania i do stosowania twardych używek. Nie zachęcamy do złego!
10. Forum jest miejscem, gdzie troszczymy się o mowę polską. Moderatorzy uprawnieni są do poprawiania rażących błędów ortograficznych pojawiających się w postach użytkowników, o czym autor wiadomości jest informowany przez wpis moderatora do posta. Wypowiedzi wyjątkowo niechlujne będą kasowane, a ich autor może dostać ostrzeżenie.
11. Posty należy pisać w odpowiednich działach. Tematy znajdujące się w nieodpowiednim dziale zostaną przesunięte albo usunięte.
12. Tematy dublujące się będą kasowane. Przed napisaniem nowego tematu należy sprawdzić, czy taki nie istnieje już na forum.
13. Temat powinien mieć określony cel. Musi być stworzony po coś.
Topic, w którym nie określono, o czym pisać - ma prawo być usunięty.
14. Forum nie jest czatem. Nie wolno zaśmiecać go prywatnymi rozmowami z innymi forumowiczami. Można je przeprowadzać przez prywatne wiadomości lub komunikatory internetowe.
15. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane.
16. Wklejenie czyjegoś tekstu (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora oraz bez ingerencji w treść.
17.W podaniu do Klanu proszę wpisać w polu ''jak czytałeś regulamin to wiesz co wpisać''I will apply to the Rules co znaczy będę stosował się do regulaminu.
18. Zabrania się posiadania dwóch kont na forum. Jeśli jedna osoba posiada 2 konta, administrator ma prawo usunąć lub zbanować jedno z nich.
19.Nie można kasować adnotacji w poście Administratora lub Porzadkowego.
20. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do kasowania, przenoszenia i edycji tematu lub postów, które naruszają regulamin.
21. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do Administratora i Moderatorów Forum.
Ostatnio zmieniony przez Siwy dnia Czw 11:16, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|